Kurs ‘Angielski w świadczeniach medycznych i pielęgnacyjnych’ :

- zakłada samodzielną pracę studenta przez 15 jednostek/warsztatów;
- każda jednostka ma wyznaczone dwa typy celów: cel tematyczny (content aim) i cel językowy (language aim);
- wykonując kolejne zadania student powinien wzbogacać wiedzę dotyczącą tematyki medycznej, jak również rozwijać wiedzę i umiejętności językowe;
- zakłada poziom zadań językowych na poziomie B2/C1;
- zgodnie z założeniami wyznaczonymi w sylabusie przedmiotowym, skupia się na zdobywaniu potrzebnego zakresu wyrażeń, zwrotów, nazewnictwa, potrzebnego w komunikowaniu się w zakresie tematyki medycznej;
- zgodnie z założeniami wyznaczonymi w sylabusie przedmiotowym, ma wyposażyć studentów w podstawową wiedzę dotyczącą systemu opieki zdrowotnej w krajach anglojęzycznych;
- jest podbudową w zakresie wiedzy i umiejętności językowych dla dalszego ich rozbudowywania i ćwiczenia w czasie zajęć dydaktycznych.


Kurs ‘Praktyczna nauka języka angielskiego: konwersacje z elementami fonetyki’ – e-learning:

- zakłada samodzielną pracę studenta przez 15 jednostek;
- jednostki są podzielone na dwie grupy: fonetyka i konwersacje;
- wykonując kolejne zadania student powinien rozwijać wiedzę i umiejętności językowe;
- zakłada poziom zadań językowych na poziomie A2/B1;
- zgodnie z założeniami wyznaczonymi w sylabusie przedmiotowym, skupia się na powtórzeniu, utrwaleniu i rozwijaniu wiedzy i umiejętności z zakresu sprawności mówienia od poziomu A2 do B1;
- zgodnie z założeniami wyznaczonymi w sylabusie przedmiotowym, skupia się na podstawowych procesach fonologiczno-fonetycznych: artykulacji głosek w kontekście wyrazowym;
- jest podbudową w zakresie wiedzy i umiejętności językowych dla dalszego ich rozbudowywania i ćwiczenia w czasie zajęć dydaktycznych.


Niniejszy program e-learningowy w zakresie social media w kreowaniu wizerunku i eventach został opracowany w celu wsparcia procesu dydaktycznego wśród studentów Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, specjalności Event i kreowanie wizerunku w KPSW w Jeleniej Górze za pomocą materiałów dostępnych via Internet w platformie Moodle – środowisku nauczania zdalnego z wykorzystaniem przeglądarek internetowych w ramach użytkowania nowoczesnych technologii komputerowych.

Program zakłada realizację poszczególnych bloków tematycznych przez studentów – w cyklu maksymalnie 15 godzin bez konieczności fizycznej obecności w sali wykładowej, przy użyciu laptopa bądź tabletu, uzupełniając tradycyjną edukację w sposób wygodny bo uwzględniający faktyczne potrzeby kursantów (zwłaszcza tych, którzy posiadają szereg innych zobowiązań), urozmaicający naukę dzięki zastosowaniu multimediów i dostępności materiałów w formie innej, niż werbalna czy papierowa, pozwalający na dowolność w sensie czasu pracy i zakładający w znaczny sposób zwiększenie komunikacji między samymi studentami: poprzez dialog na czacie w serwisie społecznościowym, feedback, wirtualną burzę mózgów, a także krytyczną refleksję w ramach #Kwerendy czy quizów.

Dzięki użyciu prezentacji zawierającej materiały wizualne ilustrujące w sposób zrozumiały i klarowny poszczególne zagadnienia i problemy, będącej uzupełnieniem treści werbalnych i wskazanych w programie literatury przedmiotu i linków – studenci mogą samodzielnie wybierać formaty preferowane z punktu widzenia atrakcyjności i łatwości w uczeniu się; sugerowane działania, które zdaniem autora winny być podejmowane po zapoznaniu się z treścią i przykładami w konkretnym bloku tematycznym, w założeniu mają inicjować i zachęcać do kontaktu pomiędzy kursantami, tworzenia grup wzajemnej pomocy i społeczności w serwisach społecznościowych, co z kolei ma wpłynąć na rozwój kwalifikacji i praktycznych kompetencji odnośnie meritum – czyli nauczenia studentów, jak skutecznie korzystać z social mediów w celu autopromocji, kreowania wizerunku marki i podejmowania szeroko zakrojonych działań PR w celu budowania jej rangi oraz zasięgu.